Hvordan motta Kanal 10 Norge?

Alle som har parabolantenne rettet mot 1 grad vest (= Canal Digital), kan nå se prøvebildet vårt, som vil ligge slik til 1. november, da vi begynner med riktige prøvesendinger.

Ta fjernkontrollen din, trykk på MENY og gjør et nytt søk av kanaler. Da vil du trolig helt automatisk kunne finne kanalen.

Om du vil gjøre en manuell innstilling, skriver du inn følgende i menyen: 10,872 GHz, Vertikal, SR: 24,5, FEC: 7/8 .

For deg som har kabel-TV, ring inn og be kabel TV-selskapet legge ut kanalen. På web-TV kommer vi snart!

10 kommentarer:

  1. TvNorge fungerer ikke hos meg lenger... istedenfor ser jeg kanal10norge skjermbildet. Ufattelig irriterende!

    SvarSlett
  2. Da tror jeg nok det er så enkelt at Telenor Satellite Broadcasting som driver Thor-satellittene har flyttet TvNorge til en annen kanal, så hvis du gjør et nytt kanalsøk på mottageren din vil du nok finne den igjen i kanallisten.

    SvarSlett
  3. jeg ser ikke også...
    takk for kveld mina venner:))

    SvarSlett
  4. Hei, jeg har kanal 10 sverige inne og jeg har viasat parabol. Kan jeg få inn den norske? i såfall hvordan?

    SvarSlett
  5. Hvis du har 2 eller flere mottakerhoder på parabolen din (ett av dem pekende mot 1 grad vest) burde du kunne få inn Kanal 10 Norge ved å gjøre et nytt kanalsøk og deretter ble nedover i den nye kanallisten til du finner den. :)

    SvarSlett
  6. Herlig med mere forkynnelse og lovsang på TV. Norge skal omvende seg til Kristus

    SvarSlett
  7. Kommer Kanal 10 på Riks-TV en gang i fremtiden?

    SvarSlett
  8. Kan vi få inn Kanal 10 på Altibox?

    SvarSlett
  9. blir kanal der lenge i canal digital kanal 10 norge håber den blir der lenge

    SvarSlett
  10. Kan vi få inn kanal 10 med Altibox?

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Her ønsker vi oss en saklig meningsutveksling.

Støtende kommentarer, eller kommentarer med rasistisk innhold vil bli slettet, og evt anmeldt.