Da er Kanal 10 Norge igang!

Da har Kanal 10 Norge blitt en ny mediaaktør i Norge! Mandag 1. november 2010 ble startdagen og kl 18:00 dro vi igang åpningsprogrammet.

Masser av gjester, sangere, musikere samt stor begeistring preget programmet. Programledere var Børje Claèsson og Edward John.

Vi kjenner oss svært takknemlige til Herren for at vi kunne starte og komme igang. Nå går det bare fremover - produksjoner, sendinger og utvikling av kanalen.

I de første ukene blir det 100 % samsending med den svenske kanalen, men så deles kanalene mer og mer og den norske produksjonen tar fart. Årsaken til den totale samsendingen er at ikke all teknikk er på plass for å få sende to separate kaneler ut fra hovedkontrollen i Âlmhult. Noen dager må til og det gir oss mer tid.

Velkommen til å følge våre sendinger!

7 kommentarer:

  1. Congratulation for the launch of the station !!! You're doing an awesome job !

    Blessings,

    Jonathan

    SvarSlett
  2. Jeg var såpass nysgjerrig at jeg svingte en tur innom i går kveld. Bortsett fra Edward John som er påtatt moderne med slim skjorte og spisse sko, var studio og setting akkurat som hentet ut fra 80 tallet. En får vondt i øynene av det amatørmessige studioet... og synes egentlig synd på deltagerne.
    Men det var i alle fall gjennomført det hele - gjennomført amatørmessig.

    SvarSlett
  3. Så fantastisk med ny kanal!

    SvarSlett
  4. Til Anonym som synes studio er amatørmessig og "gammelt".......
    Helt i orden at du synes det, og jeg har også mine meninger. Men det er mye mer proft å gi tips til endringer, enn bare å kritisere. Det er ikke lett å se hvilke ting man kan gjøre annerledes, når man går med nesen inne i dette hele tiden, som disse folka gjør. Men vi som står utenfor, kan komme med tips, idèer og kanskje til og med hjelp! :) Jeg sier iallefall dette: Lykke til Kanal 10 Norge. Stå på!!!

    SvarSlett
  5. Lykke til til alle dere som står på for at vi skal få evangeliet ut! Bra med flere aktører. Dersom søkende mennesker sapper på tv er sjansen større for at de finner noe med kristent innhold. At studioet er avleks kan jeg være enig i, men innholdet er jo vesentlig. Men jeg lurer på noe, Kanal 10, hvorfor sender dere barne-tv på natterstid? Dersom jeg kommer hjem fra byen, nedfor og tom, så hadde jeg hatt enormt bruk for et velsignet program med innbydelse til frelse, i stedet er det barne-tv? Hvor stor prosent av programmene deres er planlagt for ufrelste? Mesteparten, håper jeg! Gud velsigne dere.

    SvarSlett
  6. Hvorfor ikke slå dere sammen med Visjon Norge? Begriper ikke hvorfor vi skal "utkonkurrere" hverandre i Norge/Norden. Kunne blitt på høyde med de største kommersielle tv-kanalene i Norden :) Kvaliteten på utstyr ville også blitt bedre. Nå synes jeg både kanal 10 og Visjon Norge er direkte amatører på en rekke områder når det gjelder kameraføring og manus. Blir av og til flau ! Dette er bare en oppfordring :) Lykke til! Gleder meg!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Her ønsker vi oss en saklig meningsutveksling.

Støtende kommentarer, eller kommentarer med rasistisk innhold vil bli slettet, og evt anmeldt.